Inici / Medi Ambient i sostenibilitat / Pla i Programa d'Inspeccions, Activitats i Obres

El nou escenari normatiu que ha resultat de la transposició de la Directiva de Serveis implica que en la legalització d'activitats, quan sigui possible una intervenció administrativa posterior, cal eliminar-ne la prèvia. D'aquesta manera, s'ha generalitzat el règim de comunicació prèvia, i la llicència ha esdevingut l'excepció, a adoptar quan una raó imperiosa d'interès públic justifiqui un control ex ante.

L'anterior ha suposat que les activitats i els espectacles amb menor impacte ja no quedin sotmeses a una intervenció administrativa prèvia, i que el seu control es traslladi a una fase posterior, un cop l'activitat ja està en funcionament. Els ajuntaments són l'administració competent per la legalització i el control d'aquest tipus d'activitats, que a Sant Celoni suposen aproximadament un 97,92% del total d'activitats censades.

Per aquests motius, l’Ajuntament aprova cada 4 anys un Pla d’inspeccions, que es materialitza anualment en un programa d’inspecció i una memòria de resultats.

Resultats de les inspeccions: 2013 | 2014 | 2015 | 2017 | 2018

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina