Agenda
Dissabte, 2 de febrer de 2008
Carnaval

7 del vespre
Sortida de la Rua de Carnaval

9 del vespre
Sopar Popular
Lloc: Pavelló Municipal d'Esports

11 de la nit
Ball de disfresses
amb l'orquestra METROPOL
Lloc: Pavelló Municipal d' Esports


PREUS
Sopar i ball per als components de les comparses
Sopar 3 euros i ball gratuït
Venda de tiquets del 21 al 25 de gener a l'OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana, a la planta baixa del Safareig)

Sopar ball per a tothom
Sopar 3 euros i ball 5 euros (8 euros en total)
Venda de tiquets del 28 de gener a l'1 de febrer de 2008 a l'OAC

Entrada ball per a tothom
5 euros
Venda d'entrades el mateix dia al Pavelló

Els tiquets del sopar ball, fins i tot els de les comparses, s'han de pagar amb targeta de crèdit.
Els llocs de les taules aniran numerats. Per tant, si una colla vol estar junta, ha de comprar els tiquets consecutius.


Per participar a la RUA
- Cada comparsa ha d'estar formada per
15 persones, com a mínim, i ha de tenir 2 responsables majors de 16 anys.
- Un membre de cada comparsa haurà de formar part del jurat
Aquesta persona no participarà a la rua, sinó que estarà al balcó de l'Ajuntament amb la resta del jurat per tal d'estudiar i valorar cada una de les comparses.

L'Ajuntament aportarà
-6 euros per persona, per finançar les despeses de les disfresses i dels guarniments de la comparsa, prèvia inscripció, un cop feta la rua i presentació dels justificants.

- 100 euros per carrossa, S'entén per carrossa, un vehicle en el qual els membres de la comparsa puguin pujar al damunt, amb música i llums, com a mínim.

- Les inscripcions per a la rua es faran a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, del 21 al 25 de gener

En el moment de la INSCRIPCIÓ a la rua:
- Heu de saber el nombre de components de la comparsa, si portareu música i si portareu carrossa
- Recordeu que si us voleu quedar a sopar teniu preferència durant aquesta setmana, del 21 al 25 de gener, per comprar els tiquets. Per tant, haureu de pagar 3 euros per persona, disfressada o membre del jurat, que es quedi a sopar. La venda dels tiquets es farà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana i es pagaran amb targeta de crèdit.
-Aquest any farem el XII Concurs de Comparses, i premiarem, com altres anys, la més original, la més animada i la més elaborada. El jurat estarà format per un membre de cada comparsa inscrita, i autoritats i tècnics de l'organització.
-La concentració de comparses per participar a la rua serà dissabte dia 2 de febrer a les 7 del vespre al c.Esteve Cardelús, darrere la Biblioteca, entre les dues rotondes (la del c.Consolat de Mar i la del c.Pere Ferrer). És imprescindible que l'arribada a la concentració es faci per la rotonda del c.Consolat de Mar, per tal d'aparcar les carrosses al llarg del c.Esteve Cardelús ordenadament. Un cop apunt per sortir, les comparses ho aniran fent segons les indicacions de l'organització, agafant la seva carrossa, aquelles que en portin, i sortint per la rotonda del c. Pere Ferrer.

Per anar al SOPAR
Per al sopar de Carnaval, si queden places, es posaran a la venda els tiquets a 8 euros a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, del 28 de gener a l'1 de febrer. Els tiquets es pagaran amb targeta de crèdit.

Per anar al BALL
Les entrades del ball valen 5 euros, i només es vendran el mateix dia, a l'entrada del pavelló, a partir de mitja hora abans de començar el ball.

Programa d'activitats

 
Imprimir Versió per imprimir Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter
MARÇ 2017Mes següent
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Mes anteriorABRIL 2017Mes següent
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Mes anteriorMAIG 2017Mes següent
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Mes anteriorJUNY 2017
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
A l'Ateneu 2017
El clip
Subscripció al butlletí Programació A l'Ateneu
Subscripció al butlletí Programació familiar
Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat