Inici / De Sant Martí a Santa Maria de Montnegre

Senyalització: senyalitzada
Durada: 2 h
logo sender

El punt de sortida de l'itinerari és a Sant Martí de Montnegre, on s'arriba per la pista que surt de la dreta de la carretera C-35, després de Sant Celoni, en direcció a Girona (a Sant Celoni s'accedeix per l'autopista AP-7, sortida 11). A l'altura d'un polígon industrial hi ha un indicador de la urbanització Can Vilardell i Montnegre que cal seguir per continuar després per la pista principal fins a Sant Martí, on es deixa el vehicle.

mapaCal recular a peu fins a la pista de Sant Celoni i trencar a l'esquerra, seguint els senyals del sender GR-92 a través del bosc. Després d'uns 8 minuts d'haver començat a caminar es deixa el trencant de Can Preses i poc més enllà se'n passa un altre. Es segueix sempre per la pista principal. Després d'uns tres quarts d'hora d'haver sortit, en una corba poc pronunciada, el GR se'n va per la pista d'Hortsavinyà, que no s'ha de seguir. L'itinerari continua pel camí de la dreta. Poc després d'una hora de passeig, al cap d'un moment que un trencall s'ha ajuntat al trajecte de l'itinerari, s'és a Santa Maria de Montnegre, en ruïnes, al costat d'un extraordinari roure dues vegades centenari, on s'acaba l'itinerari. Es torna pel mateix camí.

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina