Divendres, 23 d'octubre de 2020
OCTUBRE 2020Mes següent
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Mes anteriorNOVEMBRE 2020Mes següent
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
Mes anteriorDESEMBRE 2020Mes següent
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Mes anteriorGENER 2021
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Notícies
L'administració electrònica per a empreses: apunta't al curs de l'Àgora empresarial del Baix Montseny

Curs Administració Electrònica per empresesEn el marc del cicle de webinars Reactivem el Baix Montseny promoguts per la Comunitat de Municipis del Baix Montseny s'ha programat pels propers dimecres 8, 15 i 22 de juliol un curs sobre Administració electrònica per a empreses per facilitar l’operativa dels tràmits en línia.

Els objectius específics són:

  • Explicar el funcionament de la Finestreta Única Empresarial, Compartir conceptes sobre la seva utilització per fer tràmits en línia, de manera pràctica.
  • Aconseguir que els participants vegin les avantatges d’emprar certificat / identificació digital, signatura i facturació electrònica, que entenguin què son i com funcionen i que puguin decidir com implantar-los a les seves organitzacions.

La formació s’estructura en 3 webinars d’1h 30’ de durada cadascun:

Webinar 1: LA UTILITZACIÓ SIMPLE I EFICIENT DEL CERTIFICAT DIGITAL, LA IDENTIFICACIÓ DIGITAL (IDCAT MÒBIL) I LA SIGNATURA ELECTRÒNICA
Data i horari: dimecres 8 de juliol, de 10 a 11.30 h

Webinar 2: LA UTILITZACIÓ SIMPLE I EFICIENT DE LA FACTURACIÓ ELECTRÒNICA
Data i horari: dimecres 15 de juliol, de 15 a 16.30 h

Webinar 3: LA UTILITZACIÓ DE LA FINESTRETA ÚNICA EMPRESARIAL I TRÀMITS EN LÍNIA
Data i horari: dimecres 22 de juliol, de 15 a 16.30 h

Els 3 webinars són independents, tanmateix es aconsellable que els participants assisteixin als 3, donat que estan relacionats, i per poder moure’s amb facilitat per a efectuar tràmits i processos en línia tan amb l’administració pública com amb tercers, siguin proveïdors, clients, col·laboradors, personal, etc., és necessari dominar l’operativa amb certificat digital, signatura electrònica i facturació electrònica.

La mecànica de cada Webinar serà d’1h 15’ de contingut i de 15’ per a dubtes, recapitulació i conclusions. Utilitzarem la plataforma Jitsi Meet. 

Consulteu el detall de cada webinar aquí
Cal inscriure's aquí

Informació publicada l'1 de juliol de 2020
Imprimir Versió per imprimirCompartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat