Sant Celoni s'omplirà de gresca i xerinola dissabte a la tarda, 14 de febrer de 2026, amb la rua de Carnestoltes on participaran gairebé 800 persones repartides en 9 comparses. Es comptarà amb:
Aquest any les comparses es concentraran al carrer Doctor Fleming des d'on començarà la Rua que seguirà per la carretera Vella, el carrer Anselm Clavé, la plaça de la Vila, el carrer Torras i Bages, el passeig de la Rectoria Vella, el carrer Esteve Cardelús fins a l'aparcament del Pavelló 11 de Setembre.
Es comptarà amb un tram tranquil a la carretera Vella (entre el carrer Doctor Fleming i el carrer Alguersuari).
A quarts de 8 del vespre començarà l'exhibició de comparses i el lliurament de premis amb el Dj Van a l'aparcament del Pavelló. Es comptarà amb seients reservats per a persones amb baixa visió i baixa audició, espai reservat per a persones amb cadira de rodes i mobilitat reduïda i interpretació de llengua de signes.
Tot seguit, hi haurà el sopar de comparses al Pavelló i a partir de les 11 de la nit, tothom que vulgui podrà gaudir de la Nit de Carnestoltes amb el grup La Mitjanit i Dj NoCo. Es comptarà amb servei de barra gestionat per la Colla del Ferro. Es recomana portar got reutilitzable. Durant el concert es faran controls dels nivells acústics per no accedir els límits permesos.
La festa de Carnestoltes arribarà al seu punt final dimecres, 18 de febrer de 2026, amb la vetlla a la plaça de la Vila a les 5 de la tarda, la lectura del pregó i l'enterrament de la sardina a les 7 de la tarda amb la participació dels timbalers de la colla de Diables de Sant Celoni. Comptarà amb interpretació de llengua de signes.
Tot el detall d'actes a www.santceloni.cat/carnestoltes