Queixes, suggeriments i propostes
Descripció
Aquest tràmit permet formular preguntes, suggeriments, queixes i propostes d'actuació o millora.
Les persones que vulguin fer una consulta o presentar una reclamació, queixa o denúncia relacionada amb el consum, cal que s'adrecin al tràmit Reclamació, queixa i denúncia de consum.
Si es tracta de comunicar infraccions administratives greus i molt greus, penals i/o del dret de la Unió Europea, caldrà que s'adrecin al Canal d'alertes.
Organisme competent
Ajuntament de Sant Celoni
Àrea tramitadora
La unitat responsable de la tramitació dependrà del motiu de la sol·licitud.
Qui el pot demanar
Qualsevol persona. Si s'actua amb una representant, aquesta ha d'estar autoritzada i acreditada.
Quan es pot demanar
Durant tot l'any.
Requisits previs
No cal complir cap requisit específic.
Preu/Taxa
Gratuït.
Dades i documents
Podeu aportar els documents que considereu oportuns.
Canals de tramitació
El canal més àgil per a la tramitació d'Incidències, Reclamacions i Suggeriments, atès que està vinculat a una aplicació específica que facilita la tramitació i la resposta, és el següent:
Correu electrònic: iris@santceloni.cat
En queda constància escrita i registre amb número d'expedient, que rebreu com a retorn.
Tot i així, podeu fer servir altres canals:
Presencial: a les Oficines d'Atenció Ciutadana. Accés al formulari presencial —format docx—
Electrònic —Accés al formulari electrònic—
Telefònic: 938 641 200
Estan obligades a l'ús del canal electrònic, en les seves relacions amb les Administracions Públiques, les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, les persones que actuïn en exercici d'una activitat professional sotmesa a col·legiació obligatòria, les empleades públiques amb motiu de la seva relació laboral i les representants de qualsevol de les anteriors, així com aquelles que s'estableixi reglamentàriament —article 14.2 de la Llei 39/2015—.
Normativa
- Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya —Font: Gencat—
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques —Font: Gencat—
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern —Font: Gencat—
Termini de resolució
El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general, des de la data en què la queixa, suggeriment o proposta hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Administració o Organisme competent per a la seva tramitació.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa del silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Base jurídica. Exercici de poders públics —article 6.1.e del RGPD 2016/679—.
Responsable. Ajuntament de Sant Celoni.
Finalitat. Atendre i gestionar el dret de les persones a comunicar-se amb l’Ajuntament.
Drets. D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament. Podeu exercir-los mitjançant una sol·licitud dirigida a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, o pels altres mitjans que preveu l’article 16.4 de la Llei 39/2015.
Informació addicional ampliada a Protecció de dades personals.