Ajuntament de Sant Celoni

Oficina de Turisme Can Ramis - Pl. de la Vila, 25  |  08470 Sant Celoni  | Tel. 93 867 01 71

Localització Cercar Facebook Twitter Instagram

Ruta de la Tordera i la Riera d'Arbúcies

DificultatBaixa
Senyalitzada
Distància6.700 m.
Durada (caminant a 3 km/h)134 minuts
Desnivell acumulat pujant0 m.
  • Desnivell acumulat pujant
    0 m.
  • Logo Tourdera

ATENCIÓ! Tram amb afectacions en alguns punts del recorregut amb motiu dels aiguats.

L'inici d'aquest tram de la ruta de la Tourdera té lloc a l'estació de tren de Sant Celoni. A l'exterior de l'estació trobareu el plafó de la ruta i per començar l'itinerari haureu de seguir les petites banderoles de seguiment ubicades principalment en fanals de l'enllumenat i que us portaran fins el riu la Tordera.

La primera banderola a la sortida de l'estació us dirigirà cap al carrer Esteve Mogas per trobar el pas inferior per creuar les vies del tren i més endavant, la carretera c-35, fins arribar a la passera de Can Pàmies, també coneguda com a passera de Can Draper, que us permetrà creuar el riu la Tordera.

Un cop creuat el riu, cal que agafeu la pista a l'esquerra, en direcció a la Batllòria, que durant 5,5 km us portarà per una pista que us ofereix diferents vistes del riu en el seu tram mitjà, fins que arribeu al pont de la Batllòria que us portarà al nucli de població i al final d'aquest tram.

Abans d'arribar al poble, seguint sempre la senyalització, trobareu una petita variant per senderistes que allarga el camí uns metres i que ressegueix el Meandre del Pla de Lloró. En aquest punt, també us podeu desviar, creuant la Tordera per un petit gual, cap a Gualba de Baix, tenint en compte, però, que aquestes variants no són aptes per fer amb bicicleta.

Recordeu que durant l'itinerari, no us heu de desviar del camí senyalitzat, seguint la senyalització de la ruta, i cal que respecteu sempre les recomanacions de seguretat i de respecte de la natura.

Consells per gaudir d’aquest itinerari:

Es recomana portar roba còmoda i sabates adequades | A l’estiu, porteu aigua i elements per protegir-vos del sol

Sigueu respectuosos amb l’entorn | Si genereu alguna deixalla, porteu-la amb vosaltres fins poder llençar-la a alguna paperera | Us preguem no arrenqueu flors ni plantes per garantir la conservació de l’espai.

Ajuda'ns a mantenir aquest itinerari:

Si al llarg del recorregut detecteu qualsevol incidència, poseu-vos en contacte amb nosaltres i ho resoldrem el més aviat possible.

• Elements d'interès

Projecte Tourdera

Amb el suport de:

Desta tecnic Givaudan
TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE TURISME SOSTENIBLE

Ajuntament de sant Celoni

Oficina de Turisme Can Ramis - Pl. de la Vila, 25   |  08470 Sant Celoni  | Tel. 93 867 01 71 | Contacta'ns
Pujar al principi de la pàgina