Inici / Seguretat Ciutadana / Comunicat sobre les conseqüències de la nevada en les comunicacions a Sant Celoni

Situació normalitzada a les 12 h de dimarts 9 de març

AFECTACIONS A LES ESCOLES
Tot i les dificultats d'alguns mestres i alumnes per arribar als centres, totes les escoles del municipi han reprès classes i serveis aquest matí, tret de l'IES Baix Montseny que ho farà a la tarda però sense transport escolar.


AFECTACIONS ALS CARRERS

En aquests moments les carreteres del municipi estan pràcticament totes transitables. Resten alguns punts conflictius a la urbanització de Can Coll (a causa de l´acumulació de neu, la màquina excavadora no pot accedir a la part de més amunt, a un tram del carrer Circumval•lació), a la carretera d´Olzinelles (a partir del km 4,5 no es pot avançar) i a l´accés a Sant Martí de Montnegre (s´hi està treballant per obrir la pista central) .  Aquest matí s´ha tirat novament sal als carrers de les urbanitzacions i als carrers de més pendent del nucli urbà.
 
AFECTACIONS A L'AUTOPISTA A7 i ALTRES CARRETERES

L´AP7 s´ha obert del tot a mig matí; la C35 direcció Girona està bé fins a Tordera des d´on cal circular amb cadenes; la C61 cap a Vallgorguina està tallada del km 7 al 17;


AFECTACIONS AL SERVEI DE BUS

La línia de bus urbà funciona amb normalitat.
La línia de bus interurbà de la Generalitat (que fa els trajectes cap a Campins, Vallgorguina, Montnegre, Montseny,...) funciona amb normalitat tret de la línia que va a Vallgorguina que no arriba a Canadà Park i a Puigdemir 


AFECTACIONS AL SERVEI FERROVIARI

La circulació de trens normalitzada en direcció Barcelona. En direcció Girona, encara no s´ha restablert la línia de mitja distància de Maçanet fins a la frontera.

+ informació a Ràdio Sant Celoni i a www.twitter.com/ajsantceloni

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina