25/11/2020

Nova oferta de treball a l'Ajuntament de Sant Celoni: auxiliar administrativa

auxiliar administrativa SOCL’Ajuntament de Sant Celoni contractarà una auxiliar administrativa de suport a jornada completa durant 12 mesos, aprofitant una subvenció del SOC (Servei d'Ocupació de Catalunya), un servei que té per objectiu millorar l'ocupabilitat de les persones amb més dificultats sociolaborals. En aquest cas, la contractació s'inscriu en el Programa Treball i Formació DONA, i va adreçada a:

  • dones en situació d'atur.
  • que es trobin en risc de caure en situació d'atur de llarga durada.
  • no perceptores de prestació per desocupació o subsidi ni d'ajuts.
  • preferentment majors de 52 anys.
  • han de poder acreditar la titulació de Graduat escolar, graduat en ESO o formació professional de primer grau o equivalent i un nivell de català Intermedi B2.

S'entén per dones en risc de caure en situació d'atur de llarga durada, les dones inscrites al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO), com a mínim 6 mesos durant els 24 mesos anteriors a la data de la presentació de la corresponent oferta d'ocupació.

Es prioritzaran les dones que:

  • no tinguin la cotització suficient perquè se'ls reconegui la pensió de jubilació quan arribin a l'edat ordinària de jubilació.
  • tinguin reconegut oficialment un grau de discapacitat igual o superior al 33%.

Si esteu interessades i reuniu els requisits esmentats, podeu contactar amb el Servei Municipal d’Ocupació trucant al tel. 93 867 41 75, o enviant un correu a orientaciolaboral@santceloni.cat.

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina