Escut Ajuntament

Inici / Cultura / Escola municipal de música i teatre / Què cal fer per donar-se de baixa

Si esteu matriculats a l'escola de música o de teatre i desitgeu sol·licitar la baixa, cal fer els passos següents:

  1. Informar a consergeria/administració, de manera que l'escola n'estiguem al corrent i us puguem donar alternatives, si és el cas.
  2. Registrar una instància a la seu electrònica de l'ajuntament* demanant la baixa de l'alumne/a especificant el motiu abans del dia 20 del mes anterior a la baixa. Dins de la pàgina d'informació de la instància genèrica, cal que busqueu l'apartat: "Formularis" i "Accés al formulari web" (us caldrà signatura digital per accedir).

* Per entrar a la seu electrònica cal disposar de certificat digital. Si no el teniu, caldrà que aneu a fer el tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.

Si teniu dubtes ens podeu escriure a l'adreça electrònica escolademusicaiteatre@cmesantceloni.cat

Tornar a tràmits administratius