23/03/2018

L'Oficina d'Habitatge del Baix Montseny ha tramitat 819 ajudes el 2017, un 23 % més que l'any anterior

Aprovada la memòria de 2017 i la previsió de pressupostos per 2018

Reunió Oficina d'Habitatge del Baix MontsenyAquest 23 de març s'ha formalitzat la reunió de la Comissió executiva de l'Oficina d'Habitatge del Baix Montseny a l'alcaldia de l'Ajuntament de Sant Celoni en la que s'ha aprovat la memòria del treball realitzat l'any 2017, la liquidació econòmica de l'any 2017 i la previsió del pressupost per l'any 2018. En aquesta reunió hi ha assistit referents polítics dels ajuntaments d'Arbúcies, Llinars del Vallès, Santa Maria de Palautordera i Sant Celoni.

Durant l’any 2017, l'Oficina d’Habitatge del Baix Montseny que dóna servei a 16 municipis (Arbúcies, Breda, Campins, Fogars de Monclús, Gualba, Hostalric, Llinars del Vallès, Montseny, Riells i Viabrea, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Celoni, Sant Esteve de Palautordera, Sant Pere de Vilamajor, Santa Maria de Palautordera, Vallgorguina i Vilalba Sasserra) ha aconseguit:

  • 819 ajuts presentats (747 dels quals han estat favorables) per al pagament del lloguer per un import de 1.400.084,80 €.
  • 34 ajuts d’especial urgència per evitar desnonaments
  • Mantenir 94 contractes de lloguer de la Borsa d’Habitatge
  • S’han atès 7 persones per consultes diverses en ajudes per rehabilitació d’habitatges i edificis
  • 243 cèdules d’habitabilitat tramitades
  • 86 visites ateses per temes d’assessorament a les famílies amb dificultats de pagaments d’hipoteques, o lloguers amb entitats bancàries

La memòria de l’Oficina restarà penjada a la web de l’Ajuntament.

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina