Tràmits
Adhesió al Pla de Patrocini i Mecenatge
  • Què és i per a què serveix?

    El patrocini és una realitat estesa i consolidada a tots els països desenvolupats, practicada per moltes empreses i promoguda per les principals institucions públiques supranacionals (UNESCO, UE, Consell d’Europa). Aquests en són alguns dels seus motius:

    • La pràctica de la Responsabilitat Social Corporativa: En general les empreses s’identifiquen amb el territori contribuint a la transformació social del municipi i intensificant-ne el vincle.
    • Augment de la notorietat i el prestigi: Reconeixement públic de la seva contribució. El patrocini representa una forma de publicitat implícita: psicològicament el públic rep millor els missatges en tant que s’integra en la vida de la ciutadania sense consumir temps addicional i d’una forma neutral. Per això s’incorpora la identitat corporativa del patrocinador en la campanya, en les activitats complementàries i en el material publicitari i audiovisual.
    • Millora del posicionament/imatge de la marca. Ampliació del públic objectiu i dels mitjans/canals de comunicació als què el projecte patrocinat té presència: Ofereix un posicionament directe d’empresa ètica i de valors, sensible i compromesa que obté reconeixement social. Alt valor actual en màrqueting social.
    • Relacions públiques i networking amb les entitats que practiquen el patrocini.
  • Quins documents s'han de portar?

    Document d'adhesió al Pla de Patrocini i Mecenatge 2017: Word | PDF

  • Informació addicional d'interès
 
Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat