03/08/2015

L'Oficina Municipal de Consum ha estat acreditada com a mediadora

La mediació en consum és un procediment voluntari de resolució extrajudicial de conflictes

OMICL'Oficina Municipal de Consum de l'Ajuntament ha estat registrada com a entitat acreditada per dur a terme mediacions en consum. La mediació en consum és un procediment voluntari de resolució extrajudicial de conflictes mitjançant el qual les persones consumidores i els empresaris o empresàries promouen l'obtenció d'una solució consensuada a un conflicte, amb la intervenció d'una persona mediadora que actua de manera imparcial, experta i neutral.

Des de l'OMC es realitzen mediacions sobre conflictes relacionats amb: serveis d'assistència tècnica, assegurances, serveis bancaris, habitatge, serveis turístics, transports, serveis bàsics (aigua, llum, gas, telèfon...), compres en establiments, a distància o per Internet, etc.

Per a més informació adreceu-vos a:
Oficina Municipal de Consum
Plaça Josep Alfaras, 6
Tel. 93 864 12 12
c/e: salut.comunitaria@santceloni.cat

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina