13/01/2015

Les comparses que vulguin participar a la Rua de Carnaval, que es preparin: inscripcions del 2 al 6 de febrer a l'OAC

Consulteu les bases a aquest enllaç

Carnaval 2014Podeu participar a la Rua individualment o formant part d'una comparsa. Qui no formi part d'una comparsa i vulgui participar a la Rua, es recomana anar al darrere de la carrossa del rei Carnestoltes. En aquest cas, no cal inscripció prèvia.

Comparses
Cada comparsa ha d'estar formada per 15 persones, com a mínim, i ha de tenir 2 responsables majors de 16 anys; un d'ells com a cap de comparsa.

L'Ajuntament aportarà:

  • 3 € per persona per finançar part de les despeses de les disfresses i dels guarniments de la comparsa, prèvia inscripció i presentació dels justificants, un cop feta la Rua. Per determinar la subvenció es comptaran els membres de la comparsa durant la Rua. La data de termini de presentació d'aquests justificants és el 27 de febrer.
  • 70 € per carrossa. S'entén per carrossa un vehicle en el qual els membres de la comparsa puguin pujar al damunt, amb música i llums. Les mides màximes de les carrosses, per poder circular pels carrers són: 4 m. d'alçada, 2,50 m. d'amplada i 6 m. de llargada .

Mary PoppinsEn el moment de la inscripció a la Rua heu de saber:

  • El nombre de components de la comparsa, si portareu música i si portareu carrossa.
  • Una adreça electrònica per possibles avisos o convocatòries.
  • El nom i telèfon de la persona que formarà part del jurat.

 

XIX Concurs de comparses
Es premiarà la comparsa més original, la més animada, la més elaborada i la més votada, amb 150 euros cadascuna. El jurat estarà format per un membre de cada comparsa inscrita i persones vinculades a les arts escèniques i visuals. El lliurament dels premis es farà en el transcurs del Sopar de Comparses.

La persona que formi part del jurat no participarà a la Rua i observarà i valorarà cada una de les comparses. Més endavant es concretarà una trobada prèvia amb els membres del jurat per establir criteris.

Sopar per a les comparses
El Sopar de Comparses es farà al Pavelló 11 de setembre, i és obert només als membres de les comparses, al preu de 7 € per persona. El menú del sopar d'enguany serà el següent: pollastre i botifarra amb patates al forn o saltejat de verdureta, flam, pa, aigua, vi rosat, cafè o tallat.

Ball de disfresses
El Ball de Disfresses es farà al Pavelló 11 de setembre, i és obert a tothom. El preu de l'entrada és de 3 € per persona, pels membres de les comparses, i 5 € pel públic general. El Ball estarà enguany amenitzat per la banda The Magictones, formada per Karol Green (veu), Víctor Mirallas (veu, saxo tenor i clarinet), Pau Figueres (guitarra), Arnau Figueres (bateria), Adrià González (teclats) i Martin Laportilla (baix), que tocarà música ballable i versions. Tot seguit, la música pel jovent anirà a càrrec del DJ Estirabec.

Venda de tiquets i entrades
Els membres de les comparses podeu adquirir els tiquets del Sopar i del Ball del 2 al 6 de febrer a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). El pagament ha de ser mitjançant targeta. L'horari de l'OAC és de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, i també dilluns de 17 a 19 h.

El públic en general que vulgui adquirir entrades pel Ball de disfresses, pot fer-ho anticipadament l'11 i el 12 de febrer de les 18 h a les 20 h a les taquilles de l'Ateneu o el mateix dissabte dia 14 de febrer a partir de les 11 de la nit, al Pavelló.

 

Programa d'actes | Bases

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina