Inici   Ajuntament   Facturació electrònica
Facturació electrònica

facturació electrònica - botó tràmit on-line

Els proveïdors de l'Ajuntament de Sant Celoni poden presentar les seves factures en format electrònic, sense necessitat d'imprimir-les ni de desplaçar-se a les oficines municipals.

 

Què és una factura electrònica?

Una factura electrònica és un document electrònic que:

  • Conté el mateix tipus d'informació que hi ha en una factura tradicional i que es transmet a través de mitjans electrònics
  • Té validesa legal quan du signatura electrònica avançada que garanteix l'autentificació, la integritat i el no repudi
  • És susceptible de ser tramès per mitjans electrònics i relaciona a clients i proveïdors
  • El format electrònic admès és el format factura-e.

El termini de pagament de les factures és l'establert als articles 216.4, 222 i 235 del Text Refós de la llei de Contractes del Sector Públic.

 

Dades bancàries del creditor
Si no ho heu fet abans, cal que ens comuniqueu les vostres dades bancàries mitjançant aquest formulari. L'heu de portar degudament complimentat a Intervenció (pl. de la Vila, 1). Per qualsevol consulta, truqueu al 93 864 12 35.

 

Com es pot presentar una factura electrònica a l’Ajuntament de Sant Celoni?

Telemàticament. Cliqueu sobre el botó "Fer el tràmit on-line".

 

Més informació

Al web del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC), a la pàgina dedicada als proveïdors, hi ha tota classe de informació que us pot ajudar. Cliqueu a aquest enllaç.

Servei responsable de l’Ajuntament de Sant Celoni: Intervenció (plaça de la Vila, 1, Telèfon: 93 864 12 35).

 
Imprimir Versió per imprimir Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter
Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat