Tràmits
Subvencions per a entitats: acceptació
  • Què és i per a què serveix?
    L'acceptació de la subvenció és un tràmit necessari per al cobrament del primer 50% de la subvenció. Una vegada rebuda la notificació d'atorgament de subvenció, l'entitat o col·lectiu ha de lliurar al Registre de l'Ajuntament l'imprès normalitzat d'acceptació acompanyat de la documentació necessària.
  • Qui ho pot demanar?
    Entitats sense ànim de lucre o col•lectius no constituïts legalment que hagin rebut l'atorgament de subvenció per part de l'Ajuntament.
  • Quins documents s'han de portar?
  • Quin cost té?
    Gratuït.
  • Com i on es pot presentar?
  • Quan es pot fer?
    Fins a vint dies naturals després de rebre la notificació d'atorgament de la subvenció.
  • Quant temps triga la resposta?
    Un cop comprovat el compliment dels requisits, l'entitat rebrà el 50% de la subvenció atorgada.
  • Quina documentació es lliura?
    Comprovant de l'acceptació.
  • Normativa aplicable
    La normativa d'àmbit estatal que regula aquesta matèria és la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
 
Programació Teatre Ateneu 2018
Subscripció al butlletí Programació A l'Ateneu
Subscripció al butlletí Programació familiar
VO Altrium
Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat