Inici / Ajuntament / Secretaria / Ordenança d'Administració electrònica
30/05/2016

Edicte

El Ple de l'Ajuntament de Sant Celoni, en sessió del dia 26 de maig de 2016 ha aprovat inicialment, l'Ordenança d'Administració electrònica de l'Ajuntament de Sant Celoni.

S'informa que l'expedient administratiu corresponent estarà exposat al públic a la Secretaria de l'Ajuntament durant el termini de trenta dies hàbils, a comptar des de la darrera inserció dels edictes anunciadors als mitjans de comunicació reglamentàriament pertinents. Podeu descarregar el text de l'ordenança clicant aquest enllaç.

Durant el referit període, tot aquell que estigui interessat podrà examinar el text i l'expedient instruït a l'efecte, i podrà presentar quants suggeriments o al·legacions consideri oportuns.

L'Ordenança d'Administració electrònica de l'Ajuntament de Sant Celoni esdevindrà definitivament aprovada si durant el termini d'exposició pública no es presenta cap al·legació, reclamació o suggeriment per part de les persones legitimades, cas en què es procedirà a la publicació del text de l'Ordenança als diaris oficials que siguin procedents.

 

Text de l'Edicte

Ordenança d'administració electrònica

Comparteix aquest contingut
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Versió per imprimir

Informació relacionada

Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat
Pujar al principi de la pàgina