MARÇ 2017Mes següent
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Mes anteriorABRIL 2017Mes següent
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Mes anteriorMAIG 2017Mes següent
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Mes anteriorJUNY 2017
DL.DT.DC.DJ.DV.DS.DG.
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Inici   Ajuntament   Pla de govern 2016-2019
Pla de govern 2016-2019

 

Equip de Govern 2015-2019

Equip de govern
Vídeo del Pla de Govern 2016-19

A partir dels objectius generals marcats a l'inici de la legislatura per l'equip de govern format pels grups municipals de CiU i ERC-AM, s'ha treballat amb tota l'estructura professional de l'ajuntament per tal d'elaborar conjuntament el pla de treball que els ha de fer realitat. A continuació podeu veure les línies marc que guiaran l'activitat de govern durant els propers anys i que parteixen d'una visió, una missió i uns valors determinats.

  • VISIÓ. Que Sant Celoni sigui la ciutat de referència del bosc a Catalunya i que aquest sigui motor de prosperitat.
  • MISSIÓ. Que l'ajuntament sigui la principal institució de serveis pels celonins i celonines, batlloriencs i batllorienques i treballi per la seva prosperitat.
  • VALORS. De "governar PER" a "governar AMB", servei, orientació a objectius i resultats, rendició de comptes, catalanitat, treball en equip

 

Resum del Pla de Govern 2016-19

 

Objectiu estratègic 1: Un poble bonic i agradable

  1. Neteja i embelliment
    ▪ Redacció del Pla Director del Verd urbà i projecte Sant Celoni Flor
    ▪ Transformació del Parc de la Rectoria Vella i tot l'entorn com a parc d'aventures
    ▪ Pla de manteniment i millora dels horts
    ▪ Embelliment de façanes
  2. Mobilitat
    ▪ Millora mobilitat a peu: zones vianants, barreres arquitectòniques
    ▪ Millora mobilitat en cotxe: revisar accessos municipi, millora de l'asfaltatge, revisar sentits i semàfors
    ▪ Pacificació general: ordenació zones comercials, càrrega i descàrrega, etc.
  3. Civisme
    ▪ Campanya integral - facilitació, regulació i comunicació-: publicitat al carrer, grafits, excrements i tinença animals, deixalles, vandalisme, etc.

 

Objectiu estratègic 2:  Un poble viu i amb oportunitats

  1. Formació
    ▪ Desplegament del pla de formació al llarg i ample de la vida: FP, vincle educació-ocupació-empresa-promoció, cicles formatius, adults, formació vinculada al bosc, nou Soler de Vilardell, espai escola Montnegre, ESO Pallerola.
  2. Lleure i creació
    ▪ Insistir en l'oci per a joves (vinculat al nou Pla de Joventut)
    ▪ Implantar el lleure d'estiu a l'entorn natural
    ▪ Zona d'esbarjo a Can Sans
    ▪ Foment creació artística: festival poesia, art a les façanes, etc
  3. Participació
    ▪ Pla de voluntariat i suport al món associatiu (anàlisi, reglament, borsa, nous projectes,etc.)
  4. Salut i benestar
    ▪ Nous equipaments i serveis: pisos tutelats, reclamació del servei de Pediatria
    ▪ Innovació i eficiència en Serveis Socials: revisió necessitats-serveis oferts i bases de les ajudes, constitució xarxa educativa-cultura-comunitària, avaluació atenció i mesures.
  5. Empresa i ocupació
    ▪ Programa instal·lació noves empreses (incentius, millores al polígon industrial, viver d'empreses...)
    ▪ Mesures per a la creació de nous llocs de treball: optimització de la borsa, coworking, incentius per a la contractació de ciutadania local, etc.
    ▪ Foment col·laboració públic-privat (Sant Celoni cuina, associació Polígon, comerços, etc)
    ▪ Suport reconversió indústria en química verda, introducció noves energies, intensificació implantació tecnologia (fibra òptica, app's...)

 

Objectiu estratègic 3: Posar Sant Celoni al mapa

  1. Activitats turístiques i de promoció
    ▪ Avançar cap al turisme respectuós, familiar i de natura: zona autocaravanes, projecte global rutes, Tourdera, esdeveniments esportius, projecte Can Bruguera, etc.
  2. Baix Montseny
    ▪ Pla d'acció comarcal "junts som més forts": creació d'una figura jurídica de treball, anàlisi dels serveis compartits, inici de noves línies de treball conjunt, etc
  3. Comunicació
    ▪ Pla de comunicació integral per ordenar, intensificar i optimitzar incorporant nous canals (pantalles, xarxes, etc)
    ▪ Creació i difusió del relat amb el bosc com a fil conductor i tret identitari
  4. Sant Celoni capital del bosc
    ▪ Museu Europeu del Bosc
    ▪ Projectes formatius lligats al bosc, FP dual química, homologacions branca forestal, etc
    ▪ Recerca i innovació, suport a les empreses de química verda, biociència, noves energies, etc.

 

Objectiu estratègic 4: Un ajuntament de servei

  1. L'equip
    ▪ Pla d'atenció i optimització professional: revisió llocs de treball i organigrama, pla de formació, itineraris
    ▪ Mesures per a la intensificació de la transversalitat i el treball en equip: nous espais i eines de comunicació (agenda comuna, llocs de trobada, etc) treball per projectes en comissions, etc.
  2. Les eines
    ▪ Millora de la xarxa informàtica i la tecnologia
    ▪ Noves eines de treball d'acord amb l'administració electrònica: nou gestor d'expedients amb redifinició de processos, espai de suport jurídic i resolució de problemes
    ▪ Reestructuració dels edificis municipals segons nou organigrama i aquesta planificació estratègica
  3. Millora de l'atenció ciutadana
    ▪ Més formació als professionals, revisió de l'atenció presencial, telefònica i els espais físics d'acollida
    ▪ Més eines al servei de la ciutadania: portal de tramitació digital, avançar cap a la finestreta única, app's de comunicació amb l'ajuntament, etc
    ▪ Intensificar la comunicació dels serveis oferts i l'accés als mateixos


Resum de la 1a Exposició pública de l'Ajuntament de Sant Celoni que va tenir lloc el 15 de juliol de 2016.

 
Imprimir Versió per imprimir Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter
Ajuntament de Sant Celoni · Plaça de la Vila, 1 · 93 864 12 00 · santceloni@santceloni.cat